Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

„Odkryj ją na nowo” - kampania produktów Gatta

621 0 0 00:00:30.0

Opublikowany: 19-09-2017

Rusza kampania telewizyjna marki Gatta, pokazująca jej szeroki asortyment.

TAGI

gatta

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Gatta zaprezentowała kalendarz na 2017 rok ze zdjęciami Justyny Steczkowskiej
929 00:01:03.0

Gatta zaprezentowała kalendarz na 2017 rok ze zdjęciami Justyny Steczkowskiej

Gatta zaprezentowała nowy kalendarz na zbliżający się 2017 rok ze zdjęciami Justyny Steczkowskiej, jednak zawodowa przyjaźń marki z piosenkarką trwa już od ponad 15 lat. Dlaczego wybór padł właśnie na tę gwiazdę, a marka przez tak długi okres nie zdecydowała się na zmianę ambasadorki? Nie tylko seksapil i niezwykle zgrabna figura artystki zadecydowały o wieloletniej współpracy, ale twórców brandu urzekły przede wszystkim charakter, charyzma i kobiecość artystki. Realizowane w ostatnich miesiącach działania marki potwierdzają, że obecność Justyny Steczkowskiej w komunikacji Gatty to nie przypadek, a wynik przemyślanej i konsekwentnej strategii marketingowej.

Gatta, Justyna Steczkowska i koty - kulisy powstawania nowego spotu reklamowego
526 1 0 00:00:48.9

Gatta, Justyna Steczkowska i koty - kulisy powstawania nowego spotu reklamowego

Rajstopy Gatta Bye Cellulite i właścicielka jednych z najzgrabniejszych nóg polskiego show biznesu – Justyna Steczkowska, stały się bohaterkami wyjątkowego spotu, który jest częścią nowej kampanii reklamowej marki. Co było największym wyzwaniem podczas jego tworzenia i jak układała się za kulisami współpraca z ambasadorką marki Gatta oraz dwoma uroczymi bohaterami drugoplanowymi? Autorzy i realizatorzy spotu zdradzają szczegóły pracy nad tą wyjątkową produkcją.

Justyna Steczkowska reklamuje rajstopy Bye Cellulite marki Gatta
1801 2 0 00:00:33.2

Justyna Steczkowska reklamuje rajstopy Bye Cellulite marki Gatta

W nowej kampanii reklamowej marki Gatta z udziałem piosenkarki Justyny Steczkowskiej promowane są rajstopy Bye Cellulite.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc