L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową kosmetyków do koloryzacji włosów marki Matrix. Ambasadorką kampanii opartej na nowej strategii komunikacji została dziennikarka i prezenterka Odeta Moro. Autorem kampanii jest agencja Digital Kingdom.
Dziennikarka została gospodynią nowej weekendowej audycji na antenie Radia Złote Przeboje. Twierdzi, że jest zachwycona obecnymi obowiązkami i ma nadzieję, że jej program stanie się inspiracją dla słuchaczy do podejmowania nowych wyzwań i aktywności. Zaznacza też, że ma teraz nieco więcej pracy i musi przyzwyczaić organizm do nowego systemu pracy, do tej pory bowiem jej dzień zaczynał się już o piątej rano.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc