"Oczami matki" - nowa kampania Nationale-Nederlanden
Opublikowany: 21-09-2017
Ruszyła kampania banku Nationale-Nederlanden "Oczami matki"
Opublikowany: 21-09-2017
Ruszyła kampania banku Nationale-Nederlanden "Oczami matki"
Spot z udziałem grafika Andrzeja Pągowskiego reklamujący NN Investment Partners
Spot reklamujący Ubezpieczenie na Dziecięce Wypadki oferowane przez Nationale-Nederlanden
W piątek startuje kampania reklamowa Nationale-Nederlanden „Strażnik Przyszłości”. Jest to nowa odsłona polisy, która ma pozwalać oszczędzać na przyszłość dziecka i chronić siebie i rodzinę przed nieprzewidzianymi zdarzeniami. Kampanię przygotowały agencje PZL, MEC i PHD Media Direction.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc