"Nowy rock szkolny" w kampanii Real
Opublikowany: 19-08-2009
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania szkolnej oferty sieci Real. Akcja przebiega pod hasłem "Nowy rock szkolny".
Opublikowany: 19-08-2009
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania szkolnej oferty sieci Real. Akcja przebiega pod hasłem "Nowy rock szkolny".
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się na przejęcie hipermarketu Real przez Auchan. Zgoda ta ma charakter warunkowy, gdyż Auchan będzie musiał w ciągu półtora roku od zakończenia transakcji sprzedać część swoich placówek. Zdaniem przedstawicieli środowiska właścicieli małych i średnich sklepów nie jest to zagrożenie dla mniejszych placówek. Groźniejszy jest dynamiczny rozwój dyskontów.
Mimo nie najlepszej sytuacji gospodarczej nie można wykluczyć kolejnych przejęć w sektorze sklepów średnio i wielkopowierzchniowych, a nawet pojawienia się nowej marki. Sieci handlowe wprawdzie zdają sobie sprawy z ogromnej konkurencji, ale dostrzegają też potencjał prorozwojowy. – Polska jest dla nich dynamicznym i atrakcyjnym rynkiem – mówi Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.
Agencja S4 odpowiada za przygotowanie ogólnopolskiej kampanii sprzedażowej – „Miesiąc szokująco niskich cen w Real!” Działania promocyjne obejmujące ATL i BTL rozpoczęły się 4.10. i potrwają do 31.10.2012 r.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc