„Nowy gatunek sklepu”. Nowa kampania Liska
Opublikowany: 08-03-2023
Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
Opublikowany: 08-03-2023
Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
Zaczęła się kampania reklamująca wprowadzoną niedawno taryfę Plush Mix. Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Media Direction - jest niesforny Plushak, brand hero marki Plush.
Firma ubezpieczeniowa Allianz Polska zaczęła wizerunkowo-produktową kampanię reklamową pod hasłem „Z Tobą od A do Z”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Ogilvy & Mather, MediaCom Warszawa i Sales&More.
28 lutego telewizja Polsat rozpocznie emisję trzynastego sezonu „Przyjaciółek”, który będzie emitowany bez zmian w czwartki o godz. 21.10. Do obsady nowych odcinków dołączą: Tamara Arciuch, Urszula Grabowska, Łukasz Konopka, Mateusz Janicki, Adam Cywka i Mateusz Rzeźniczak.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc