„Nowy gatunek sklepu”. Nowa kampania Liska
Opublikowany: 08-03-2023
Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
Opublikowany: 08-03-2023
Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
Już pod koniec przyszłego roku mogą pojawić się pierwsze ułatwienia wynikające z umowy o wolnym handlu między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. – To bardzo optymistyczny scenariusz – przyznaje Dorota Dąbrowska, dyrektor Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce. W poniedziałek rozpoczęła się druga runda negocjacji między stroną europejską a amerykańską.
Ruszyła kampania reklamowa kart płatniczych Mastercard pokazująca, jak spełniane są marzenia różnych osób. Ambasadorem akcji, pod hasłem „Bezcenne niespodzianki”, jest Mateusz Gessler, gospodarz wspieranego przez Mastercard programu „Drzewo marzeń” w TVN.
Ruszyła pierwsza na polskim rynku telewizyjna kampania reklamowa internetowego klubu zakupowego Westwing.pl. Akcję, prowadzoną pod hasłem „W domu najpiękniej”, przygotowały firmy Y&R Poland i MediaVest.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc