„Nowy gatunek sklepu”. Nowa kampania Liska
Opublikowany: 08-03-2023
Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
Opublikowany: 08-03-2023
Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
W nowej kampanii Play - reklamującej wprowadzone właśnie do oferty formuły Solo, Duet i Rodzina - oprócz promujących już wcześniej tę sieć Agnieszki Dygant i Kuby Wojewódzkiego występują Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencje Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
Trwają prace nad proponowanymi przez Komisję Europejską zmianami w prawach pasażerów linii lotniczych. Najważniejszą propozycją jest powołanie we wszystkich krajach Unii Europejskiej instytucji zajmujących się dochodzeniem roszczeń pasażerów na drodze pozasądowej. Ujednolicenie prawa w tej dziedzinie zwiększy szanse pasażerów na uzyskanie odszkodowania od przewoźnika.
Lufthansa po raz pierwszy od 1989 roku zmienia swoją strategię wizualną. Oficjalnie nowy wygląd samolotów i mundury załóg zaprezentowano w hangarze we Frankfurcie 7 lutego 2018 roku. W nowych barwach są już Boeing 747 i Airbus A321.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc