"Nowe stany przyjemności" w kampanii Princessa Brownie
Opublikowany: 23-10-2017
23 października ruszyła nowa kampania ATL limitowanej edycji batonika Princessa (Nestlé Polska) o smaku ciasta brownie.
Opublikowany: 23-10-2017
23 października ruszyła nowa kampania ATL limitowanej edycji batonika Princessa (Nestlé Polska) o smaku ciasta brownie.
Spowolnienie gospodarcze sprawiło, że od 2010 roku spada sprzedaż żywności w Polsce. Nestle, które obecne jest w naszym kraju od 21 lat, widzi szanse na odwrócenie tego trendu. Szczególnie, że w miarę poprawy sytuacji finansowej gospodarstw domowych, wydatki na żywność będą rosły.
Stacja przygotowała niestandardową kampanię promocyjną programu "Nastolatki rządzą... kasą" z wykorzystaniem fragmentów innych jej produkcji
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc