PKN Orlen zakłada, że pierwsze trzy miesiące roku będą bardzo trudne, ale na poprawę sytuacji płocki koncern liczy już w drugim i trzecim kwartale. Prognozowanie zysków utrudnia duża zmienność marż rafineryjnych i mniejszy popyt na paliwa. Z szacunków PKN Orlen wynika, że sprzedaż oleju napędowego zmniejszyła się w 2012 roku o 7 proc., za co w pewnej części odpowiedzialna jest szara strefa.
Trwa kampania reklamująca ofertę samochodów Infiniti z rocznika 2016. Akcję, realizowaną pod hasłem „Infiniti bez akcyzy”, przygotowały firmy Directors i Infinity Media.
W nowej kampanii Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego reklamowany jest pakiet 6 GB szybkiego internetu mobilnego. Przygotowaniem akcji zajęły się firmy marketingowe Publicis Poland, Film Produkcja, Badi Badi i Initiative Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc