nowe Lego Star Wars na 15-lecie marki
Opublikowany: 28-03-2014
Startuje kampania reklamująca nowe zestawy klocków Lego Star Wars, połączona z obchodami 15-lecia tej serii. W Polsce akcja potrwa dwa miesiąca i obejmie reklamy ATL i BTL oraz eventy.
Opublikowany: 28-03-2014
Startuje kampania reklamująca nowe zestawy klocków Lego Star Wars, połączona z obchodami 15-lecia tej serii. W Polsce akcja potrwa dwa miesiąca i obejmie reklamy ATL i BTL oraz eventy.
Lego rusza z kampanią, w której pokazuje, że klocki tej marki to nie tylko zabawka, ale również sposób na edukację o świecie i środowisku. Projekt, którego pomysłodawcą jest agencja Ogilvy, stanowi jedną z wielu proekologicznych aktywności podejmowanych przez Grupę Lego.
Ruszyła kampania reklamująca nowe zestawy klocków dla dzieci Lego Duplo. Akcja, realizowana przez Carat Polska, jest prowadzona głównie w telewizji oraz internecie.
1 lutego rusza emisja nowej serii kultowego magazynu motoryzacyjnego „TopGear”, który w Polsce będzie można oglądać na kanale BBC Brit. Jego start promuje film wideo, w którym prowadzący show występują w roli ludzików Lego.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc