Twierdzenie, że w mediach robi się karierę przez łóżko, jest kompletną bzdurą - twierdzi Omenaa Mensah. Jednocześnie przyznaje, że wie, kto jest opisanym w czasopiśmie „Wprost” dziennikarzem, który molestował podwładne. Prezenterka ma nadzieję, że opisana przez tygodnik sytuacja była jednorazowym zdarzeniem, a molestowana dziennikarka znalazła nową pracę i ułożyła sobie życie zawodowe.
Ruszyła kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger (Maspex Wadowice) utrzymana w stylistyce imprezowej. Głównym bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy DDB Warszawa, Cut Cut, Platige Image i ZOG - jest miniaturowy tygrys z głosem rapera Sokoła.
Ruszyła jesienna odsłona kampanii suplementu diety Bodymax (Orkla Care). Spot promuje aktywację dla konsumentów „14 dni. Odzyskaj energię lub pieniądze”
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc