Nowa „Lokomotywa” z Piotrem Fronczewskim reklamuje PKP i PKP Intercity
Opublikowany: 12-10-2015
Firmy PKP i PKP Intercity rozpoczęły dalszy etap wizerunkowo-produktowej kampanii reklamowej pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”. W spotach Piotr Fronczewski przedstawia wierszowaną historię inspirowaną „Lokomotywą” Juliana Tuwima. Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL.
TAGI
POLECANE FILMY
-
"Walka o życie" w kwietniu w Polsat Cafe
-
Reklama piwa Tyskie - Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński oglądają mecz
-
Andrzej Grabowski w obsadzie 1000. odcinka „Policjantek i policjantów”, emisja w piątek (wideo)
-
„Kopernik była kobietą 7” od 18 marca w Super Polsacie, Maciej Dowbor gospodarzem (wideo)
-
„MasterChef 12” jesienią TVN. Ruszają castingi online (wideo)