Nowa globalna wizja marki Orange
Opublikowany: 06-11-2008
Wprowadzana we wszystkich krajach, gdzie jest obecny Orange, w tym w Polsce, odświeżona wizja marki, zawiera się w haśle „Together we can more”.
Opublikowany: 06-11-2008
Wprowadzana we wszystkich krajach, gdzie jest obecny Orange, w tym w Polsce, odświeżona wizja marki, zawiera się w haśle „Together we can more”.
Jesienny spot z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka promujący Orange na Kartę
Orange Polska wraz z Ericssonem uruchomili testowo w Warszawie sieć 5G. Użytkownicy mogą ściągać w niej dane z prędkością niemal 900 Mb/s. Urządzenia tworzące testową sieć działają w oparciu o kanał 80 MHz w paśmie 3,4 - 3,6 GHz.
Spot reklamujący ofertę ze smartfonem Samsung Galaxy A50 w Orange dla firm
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc