Nordea reklamuje kredyt mieszkaniowy
Opublikowany: 18-10-2009
Ruszyła kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego w Nordea Banku. Akcja obejmuje telewizję, internet i BTL.
Opublikowany: 18-10-2009
Ruszyła kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego w Nordea Banku. Akcja obejmuje telewizję, internet i BTL.
PKO Bank Polski czeka na zgodę Komisji Nadzoru Finansowego na przejęcie Nordei. Bank otrzymał już zgodę regulatora na Ukrainie oraz UOKiK-u. W oparciu o gdyńskie struktury przejmowanego banku rozwinięta zostanie działalność hipoteczna. W drugiej połowie przyszłego roku PKO BP chce wejść na rynek listów zastawnych i na razie nie planuje kolejnych przejęć.
Można się spodziewać dalszej konsolidacji sektora bankowego w Polsce. Nie można wykluczyć, że po przejęciu Nordea Bank Polska przez PKO BP dojdzie do kolejnych fuzji. – Jeszcze jest miejsce na kilka nowych połączeń – uważa dr Marcin Jałowiecki, wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Jego zdaniem, na tego typu operacjach zyskują zarówno banki, które poprzez optymalizację procesów zarządzania, ograniczają koszty działania, jak i sami klienci, którzy zyskują dostęp do znacznie bogatszej oferty produktowej.
PKO Bank Polski po przejęciu Nordea Banku chce rozwijać działalność hipoteczną. Na bazie banku Nordea w Trójmieście powstanie bank hipoteczny. Prezes PKO BP zapewnia, że dotychczasowi pracownicy nie muszą obawiać się redukcji zatrudnienia. PKO BP chce także rozwijać sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc