„Niedowiżyn” w spocie Vision Expres
Opublikowany: 17-04-2018
Sieć salonów optycznych Vision Expres rozpoczyna promocję soczewek kontaktowych iWear i Acuvue. Wspiera to kampania reklamowa, w której różni bohaterowie doświadczają „niedowiżyn”.
Opublikowany: 17-04-2018
Sieć salonów optycznych Vision Expres rozpoczyna promocję soczewek kontaktowych iWear i Acuvue. Wspiera to kampania reklamowa, w której różni bohaterowie doświadczają „niedowiżyn”.
Spot z kampanii T-Mobile Polska reklamującej usługę Supernet Video. Sieć zrezygnowała z udziału celebrytów w reklamach, nowa akcja jest prowadzona pod hasłem "Możesz wszystko".
W nowej kampanii reklamowej z udziałem Wargora promowane są czekolady Wedel w dużych tabliczkach.
Wpływy z tradycyjnych usług telekomunikacyjnych spadają i zgodnie z prognozami tak będzie jeszcze co mniej przez kolejne trzy lata. Operatorzy poszukują więc nowych źródeł przychodów, przede wszystkim sprzedając usługi internetowe i telewizyjne. Netia zamierza postawić również na usługi dla klientów biznesowych. Firma deklaruje, że myśli o kolejnych przejęciach, tym bardziej że sprzyja temu sytuacja finansowa oraz wcześniejsze udane przejęcia, m.in. Tele2 czy Dialogu.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc