„Niedowiżyn” w spocie Vision Expres
Opublikowany: 17-04-2018
Sieć salonów optycznych Vision Expres rozpoczyna promocję soczewek kontaktowych iWear i Acuvue. Wspiera to kampania reklamowa, w której różni bohaterowie doświadczają „niedowiżyn”.
Opublikowany: 17-04-2018
Sieć salonów optycznych Vision Expres rozpoczyna promocję soczewek kontaktowych iWear i Acuvue. Wspiera to kampania reklamowa, w której różni bohaterowie doświadczają „niedowiżyn”.
W ramach bożonarodzeniowej kampanii piwo Grolsch (produkowane przez Kompanię Piwowarską) trafia do sprzedaży w limitowanej edycji czteropaków. Akcję - pod hasłem „Świat jest pełen niechcianych prezentów” - przygotowały i realizują firmy Kropka Bordo i FaceAddicted.
Warka Radler rozpoczyna letnią kampanię i przypomina, że wakacyjny luz w gronie przyjaciół smakuje jak naturalny mix piwa i owocowej lemoniady. 19 maja 2014 r. rusza telewizyjny spot Warki Radler.
spot Netii reklamujący telewizję osobistą
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc