„Niedowiżyn” w spocie Vision Expres
Opublikowany: 17-04-2018
Sieć salonów optycznych Vision Expres rozpoczyna promocję soczewek kontaktowych iWear i Acuvue. Wspiera to kampania reklamowa, w której różni bohaterowie doświadczają „niedowiżyn”.
Opublikowany: 17-04-2018
Sieć salonów optycznych Vision Expres rozpoczyna promocję soczewek kontaktowych iWear i Acuvue. Wspiera to kampania reklamowa, w której różni bohaterowie doświadczają „niedowiżyn”.
W październiku wystartowało silne wsparcie komunikacyjne dwóch nowych segmentów serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Ogólnopolska kampania potrwa do końca listopada i obejmuje TV, radio i outdoor. Kampania telewizyjna realizowana jest w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności.
Edyta Górniak, Dawid Kwiatkowski i Afromental śpiewają w świątecznym teledysku, promującym talent-show „The Voice Kids”.
Ruszyła kampania reklamowa dwóch taryf w Play na Kartę: Lubię to i Mini Max. Akcję, w której występują Kamil Bednarek i Czesław Mozil, przygotowały firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Yakumama, Orka, K2, Plej i MediaCom Warszawa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc