„Nie płać za to, czego nie oglądasz” - kulki z logo reklamują Netię
Opublikowany: 31-05-2016
Netia rozpoczyna promocję pakietów z Telewizją Osobistą obejmującą bezpłatne korzystanie do końca br. z usługi internetowej lub telewizyjnej. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Nie płać za to, czego nie oglądasz” przygotowana przez firmy Brasil, Dentsu Aegis Network Polska i Value Media.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)
-
„Brudne domy” i „Pensjonaty z pomysłem” jesiennymi nowościami w TVP Kobieta (wideo)