Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Netia stawia na rozwój oferty telewizyjnej. Do końca przyszłego roku chce podwoić liczbę użytkowników

552 0 0 00:02:44.6

Opublikowany: 27-08-2013

Netia zapowiada, że do końca przyszłego roku podwoi liczbę abonentów usługi Telewizji Osobistej Netii i będzie ich 200 tys. Docelowo TV ma być czołowym produktem w portfolio operatora. Jak podkreśla Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii – obecna liczba użytkowników pokazuje, że rynek jest już gotowy na taką usługę.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc