Nesvita reklamowana jako „mniej słodka”
Opublikowany: 27-01-2015
Rozpoczęła się kampania reklamowa płatków owsianych Nesvita (produkowanych przez Nestlé Polska). Akcję przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy MEC.
Opublikowany: 27-01-2015
Rozpoczęła się kampania reklamowa płatków owsianych Nesvita (produkowanych przez Nestlé Polska). Akcję przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy MEC.
Rozpoczęła się „Loteria pełna złotych” promująca płatki śniadaniowe Nestlé. Za obsługę akcji odpowiada agencja Unique One.
Ruszyła kampania marki Purina Adventuros (Nestle)
Ruszyła druga edycja kampanii „Nestlé Porusza Polskę”, obejmującej dwie główne akcje: „Nestlé Porusza Polskę: porusz swoją okolicę” oraz „Nestlé Porusza Polskę: rusz po nagrody”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc