Neostrada: Więcej swobody w nowym roku szkolnym
Opublikowany: 08-08-2011
Bardzo swobodne zachowanie i nietypowy ubiór znanej postaci to jednak tylko wpływ najnowszej promocji Neostrady, realizowanej pod hasłem "Więcej swobody".
Opublikowany: 08-08-2011
Bardzo swobodne zachowanie i nietypowy ubiór znanej postaci to jednak tylko wpływ najnowszej promocji Neostrady, realizowanej pod hasłem "Więcej swobody".
Ruszyła kampania promująca bożonarodzeniową ofertę Neostrady z telewizją lub FunPackiem w Orange Polska. W reklamach razem z Sercem i Rozumem występuje Renia.
W nowej kampanii Orange z aktorami z serialu „Rodzinka.pl” reklamowana jest promocja ze Smart Planem Multi dla użytkowników Neostrady. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis Poland, Lemon, Lunapark i Initiative Warszawa.
Orange Polska rozpoczął promocję Neostrady i internetu mobilnego związaną z początkiem roku szkolnego. Ofertę wspiera kampania reklamowa z udziałem Serca i Rozumu, którą przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy Initative Warszawa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc