Neonet: U nas najdroższy jest Klient
Opublikowany: 09-03-2009
W telewizji i outdoorze ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Neonet. Akcja pod hasłem "U nas najdroższy jest Klient" promuje wysoką jakość obsługi i niskie ceny w tych sklepach.
Opublikowany: 09-03-2009
W telewizji i outdoorze ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Neonet. Akcja pod hasłem "U nas najdroższy jest Klient" promuje wysoką jakość obsługi i niskie ceny w tych sklepach.
Sieć sklepów NeoNet ruszyła z akcją promocyjną, w której można otrzymać 50% zwrotu za zakup telewizora, jeśli tylko reprezentacja Polski znajdzie się w półfinale mundialu
Google dzięki mechanizmowi aukcji słów kluczowych zarabia co roku miliardy dolarów. Firmy są gotowe płacić wysokie stawki za to, żeby pojawiać się na początku listy wyników wyszukiwania. Są jednak sposoby na poprawienie widoczności własnych treści bez wysokich nakładów na reklamę w wyszukiwarce.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc