nc+ nowa definicja rozrywki - spot reklamowy
Opublikowany: 21-03-2013
Platforma nc+ wystartowała z kampanią reklamową wprowadzającą jej ofertę na rynek. Realizowana jest ona pod hasłem „Nowa definicja rozrywki”.
Opublikowany: 21-03-2013
Platforma nc+ wystartowała z kampanią reklamową wprowadzającą jej ofertę na rynek. Realizowana jest ona pod hasłem „Nowa definicja rozrywki”.
"Encepence i po NC" - spot promujący rebranding nc+ na Platformę Canal+
We wtorek, 3 września platforma cyfrowa nc+ zmieni nazwę na „Platforma CANAL+”. - Im bardziej spójna marka i bardziej koherentny sposób tworzenia jej, tym jest ona silniejsza - komentuje Wirtualnemedia.pl Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu Platformy CANAL+.
Spot reklamujący transmisje w Canal+ z meczów piłkarskiej PKO Ekstralasy
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc