National Geographic Channel reklamuje Pułapki Umysłu
Opublikowany: 17-02-2014
National Geographic Channels International (NGCI) rozpoczyna kampanię programowo-marketingową programu "Pułapki umysłu".
Opublikowany: 17-02-2014
National Geographic Channels International (NGCI) rozpoczyna kampanię programowo-marketingową programu "Pułapki umysłu".
Premiera pierwszego odcinka serialu "Kosmos" odbędzie się na trzech kanałach jednocześnie: National Geographic Channel, Nat Geo Wild i FOX.
National Geographic Channel w związku z premierą nowej serii Pułapki umysłu, która będzie miała miejsce 22 września o godzinie 21:00 przygotował kampanię promocyjną, która rozpocznie się 19 września i potrwa dwa i pół tygodnia.
Kampania promująca jesienną ofertę programową National Geographic Channel, w której pojawi się wiele nowości (m. in. „Stawka warta tuńczyka”, „Czekając na apokalipsę”, czy „Miejski przekręt”) jaki i kontynuacji znanych i cieszących się dużą popularnością serii („Megafabryki”, „Katastrofa w przestworzach”), wystartowała 25 sierpnia i potrwa do końca października.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc