Narzędzia Topex reklamowane jako „pomysł na prezent”
Opublikowany: 07-12-2014
8 grudnia rusza bożonarodzeniowa kampania reklamowa narzędzi Topex. Jest prowadzona w telewizji i wspiera świąteczną promocję cenową.
Opublikowany: 07-12-2014
8 grudnia rusza bożonarodzeniowa kampania reklamowa narzędzi Topex. Jest prowadzona w telewizji i wspiera świąteczną promocję cenową.
Zaczyna się największa jak dotąd kampania reklamowa narzędzi Neo (produkowanych przez Grupę Topex), po raz pierwszy obejmująca telewizję. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Neo. Pracuje z najlepszymi”, przygotowały i realizują firmy What, Play Production, Arena Media, Socialyse i Havas Sports & Entertainment.
W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa narzędzi ręcznych Topex. Akcję, prowadzoną pod hasłem głównym marki: „Topex - niezbędny tak jak Ty”, przygotowały firmy What, Play Production i Arena.
Grupa Topex rozpoczyna kampanię reklamową swojej flagowej marki narzędzi ręcznych – TOPEX. To pierwsza ogólnopolska kampania po rebrandingu marki przeprowadzonym we wrześniu 2012. Wiosenne działania wspierające sprzedaż będą realizowane w TV oraz w internecie. Za zakup oraz planowanie mediów odpowiada dom mediowy Arena Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc