Narkotyk: Na co mi to
Opublikowany: 20-06-2011
'Na co mi to' to hasło ogólnopolskiej kampanii społecznej Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii pod patronatem Ministerstwa Zdrowia, która rozpoczęła się 20 czerwca br.
Opublikowany: 20-06-2011
'Na co mi to' to hasło ogólnopolskiej kampanii społecznej Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii pod patronatem Ministerstwa Zdrowia, która rozpoczęła się 20 czerwca br.
W ramach programu „Profilaktyka a Ty” Komendy Głównej Policji wolontariusze zrealizowali spot „Taki z ciebie mocarz”. To część ogólnopolskiej kampanii Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, zatytułowanej „Dopalacze kradną życie”.
Pod hasłem „Dzika przyjemność” zaczęła się kampania reklamująca płatki śniadaniowe Nestlé Lion (produkowane przez Nestlé Polska). Spoty pokazują, jak płatki te pozwalają obudzić w sobie lwa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc