Napoje Fortuna reklamowane od hasłem „Mniej znaczy więcej!”
Opublikowany: 02-07-2014
Zaczęła się kampania reklamowa napojów (Agros-Nova) o wysokiej zawartości soku, bez dodatku cukru. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Mniej znaczy więcej!”, przygotowały firmy Brand Place i MediaCom Warszawa.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Maciej Dowbor z programem „Nauka, co słychać?” w serwisie Geekweek.pl i Interia.pl (wideo)
-
Chyra, Figura, Gierszał, Jakubik i Ogrodnik w ósmej edycji kalendarza ATM Grupy, Szymon Brodziak autorem zdjęć (wideo)
-
Player.pl prezentuje zwiastun „Skazanej 3”, premiera serialu 10 listopada (wideo)
-
„Lego Masters 4” od soboty w TVN, Wojciech Łozowski nowym jurorem (wideo)
-
"Autentyczni" w TVN w listopadzie