Namysłów Pils
Opublikowany: 14-05-2015
Namysłów Pils w nowej kampanii kontynuuje obrany kierunek strategiczny.
Opublikowany: 14-05-2015
Namysłów Pils w nowej kampanii kontynuuje obrany kierunek strategiczny.
Marka biżuterii Tous rozpoczęła czwartą odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem „Czułe historie”. Za akcję z udziałem aktorki Gwyneth Paltrow odpowiadają firmy SCPF i Universal McCann.
TVP3 Warszawa zaczyna emisję programu podróżniczego „Z biegiem Wisły” prowadzonego przez Cezarego Gmyza, dziennikarza „Do Rzeczy” i Telewizji Republika.
W poniedziałek 1 września w Polskim Radiu Białystok rusza jesienna ramówka. Stacja zmieniła oprawę muzyczną i zaproponuje swoim słuchaczom nową audycję - „Muzyka świata”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc