Myslovitz reklamuje 'wspólne chwile' w Aster
Opublikowany: 05-04-2009
W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci kablowej Aster. W akcji wykorzystywana jest piosenka zespołu Myslovitz.
Opublikowany: 05-04-2009
W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci kablowej Aster. W akcji wykorzystywana jest piosenka zespołu Myslovitz.
Ruszyła promocja piwa Lech (Kompania Piwowarska), w której do wygrania są bilety na koncerty zespołów Myslovitz, Czesław Śpiewa i Hurts w poznańskim Browarze Lecha. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy McCann Warsaw, John Pitcher, Lemon Sky, Sound Tropez i MEC.
Operator kablowy Aster rozpoczął kampanię reklamową nowej oferty pakiet M4, która umożliwia tańsze korzystanie ze wszystkich oferowanych przez sieć usług, tj. telewizji, dostępu do internetu, telefonii stacjonarnej oraz telefonii komórkowej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc