Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Musztardy Kieleckie w nowych słoiczkach

278 0 0 00:00:30.0

Opublikowany: 16-09-2013

Producent Majonezu Kieleckiego – Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” - rozpoczyna jesienną kampanię reklamową. Tym razem w telewizji, prasie, Internecie oraz na tzw. nośnikach outdoor’owych zobaczymy Musztardy Kieleckie w odświeżonych opakowaniach.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Szef wszystkich szefów reklamuje Aleo w ING Banku Śląskim
784 00:00:30.0

Szef wszystkich szefów reklamuje Aleo w ING Banku Śląskim

Wystartowała kampania reklamowa Aleo, internetowej platformy handlowej dla firm oferowanej przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały i realizują firmy 180heartbeats + Jung v. Matt, ADHD Warsaw, f25 i Lowe Media.

Solidarna odpowiedzialność w VAT mogłaby rozwiązać problem szarej strefy
398 00:01:55.0

Solidarna odpowiedzialność w VAT mogłaby rozwiązać problem szarej strefy

Skuteczna walka z szarą strefą w branży paliwowej wymaga uszczelnienia systemu – postulują przedstawiciele branży. Pierwszym krokiem na tej drodze było przyjęcie przepisów o solidarnej odpowiedzialności nabywcy za zobowiązania podatkowe sprzedawcy m.in. w handlu paliwem. Prezes Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego liczy, że podobnych inicjatyw będzie więcej i podkreśla, że od kilku miesięcy widać intensywne działania kontrolne ze strony resortu finansów i służb mu podległych.

Biometria zastąpi tradycyjne zabezpieczenia, takie jak PIN i hasła
855 00:02:12.3

Biometria zastąpi tradycyjne zabezpieczenia, takie jak PIN i hasła

Skanery linii papilarnych, tęczówki czy głosu coraz częściej zastępują tradycyjne metody weryfikacji tożsamości. Wiele wskazuje na to, że wkrótce biometria stanie się standardem nie tylko w smartfonach, lecz także we wszystkich dziedzinach naszego życia. Na rynek wkrótce trafią pierwsze karty płatnicze z wbudowanym czytnikiem odcisków palców. Komisja Europejska rekomenduje wprowadzenie we wszystkich krajach członkowskich biometrycznych dowodów osobistych, które uniemożliwiłyby kradzież tożsamości. ​

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc