Mural na 150. urodziny Heinz
Opublikowany: 27-03-2019
Heinz ozdobił muralami trzy polskie miasta, z okazji 150. rocznicy istnienia na rynku.
Opublikowany: 27-03-2019
Heinz ozdobił muralami trzy polskie miasta, z okazji 150. rocznicy istnienia na rynku.
Player.pl wystartował z kampanią promującą drugi sezon „Skazanej”, który na platformie zadebiutuje w piątek, 11 listopada - o cztery dni wcześniej niż planowano.
Na ulicy Waryńskiego, tuż obok stacji Metro Politechnika można już podziwiać pierwszy w Polsce muzyczny mural wykorzystujący rozszerzoną rzeczywistość. Mural promuje solową płytę Kubiego Producenta.
Pod hasłem „Najlepsze przychodzi z czasem" ruszyła nowa kampania reklamowa ketchupu Heinz.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc