Multliga+ w Canal+ Sport
Opublikowany: 27-05-2013
Canal+ Sport w specjalnym programie Multliga+ zaprezentuje łączoną transmisję ze wszystkich meczów dwóch ostatnich kolejek T-Mobile Ekstraklasy, które odbędą się 30 maja i 2 czerwca br.
Opublikowany: 27-05-2013
Canal+ Sport w specjalnym programie Multliga+ zaprezentuje łączoną transmisję ze wszystkich meczów dwóch ostatnich kolejek T-Mobile Ekstraklasy, które odbędą się 30 maja i 2 czerwca br.
W nowej kampanii banku BGŻ BNP Paribas opartej na reklamach z Michelle i Michałem w stylistyce zwiastunów filmowych promowana jest oferta Kontoaktywator dotycząca Konta Praktycznego. Akcję przygotowały agencja Publici Poland i dom mediowy Havas Media.
Chińska gospodarka wyhamowuje. Nawet według oficjalnych – uważanych za przesadnie optymistyczne – danych ma w tym roku wzrosnąć tylko o 7 proc. Spada również zapotrzebowanie Chin na importowane produkty – w ciągu roku o blisko 14 proc. Słabsza koniunktura może przełożyć się na niepewność inwestycyjną i zmniejszyć tempo wzrostu światowej gospodarki. Dlatego polskie firmy powinny szukać nowych rynków zbytu. Pomóc w tym mają takie programy resortu gospodarki, jak Go Africa, Go India, a także nowy Go Iran.
Ruszyła kampania reklamowa Play podkreślająca, że w ramach oferty szybkiego internetu 4G LTE będą dostępne taryfy Formuła Unlimited i smartfony za złotówkę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, OTO Film, K2, White Rabbit i MediaCom Warszawa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc