Move TV partnerem akcji Vigantoletten Max
Opublikowany: 06-07-2018
Move TV partnerem akcji Vigantoletten Max „Przygotuj się na aktywne lato"
Opublikowany: 06-07-2018
Move TV partnerem akcji Vigantoletten Max „Przygotuj się na aktywne lato"
Ruszyła kampania reklamująca nowe zestawy klocków dla dzieci Lego Duplo. Akcja, realizowana przez Carat Polska, jest prowadzona głównie w telewizji oraz internecie.
Heineken wprowadził właśnie na rynek francuski limitowaną edycję butelek celebrującą bogactwo kulturowe krajów, które ukształtowały jej historię.Polską butelkę zaprojektowała Marta Orzeł.
Ministerstwo Środowiska zakończyło konsultacje nad założeniami nowego Prawa wodnego i w najbliższym czasie prześle projekt do Komitetu Stałego Rady Ministrów. Po przyjęciu założeń przez rząd, ruszą pracę nad konkretną ustawą. Resort nie wie jeszcze, w jaki sposób będzie uregulowana kwestia opłat za pobór wody z rzek przez branżę energetyczną i rolników.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc