Move TV partnerem akcji Vigantoletten Max
Opublikowany: 06-07-2018
Move TV partnerem akcji Vigantoletten Max „Przygotuj się na aktywne lato"
Opublikowany: 06-07-2018
Move TV partnerem akcji Vigantoletten Max „Przygotuj się na aktywne lato"
W poniedziałek 25 marca br. pod hasłem "Jedynka to jest radio" startuje kampania reklamowa Programu I Polskiego Radia, której twarzą jest aktor Paweł Królikowski. Kampania obejmuje m.in. spoty telewizyjne, prasę, internet i outdoor.
15 lutego jedyny polski kanał telewizyjny dla dzieci TVP ABC obchodzić będzie trzecie urodziny. Z tej okazji na profilu anteny w mediach społecznościowych rozpoczął się plebiscyt - głosując wraz z rodzicami dzieci mogą wybrać animacje, które chciałyby obejrzeć w tym szczególnym dniu między godziną 17.00 a 19.00.
Ruszyła kolejna kampania reklamowa interneu oferowanego przez operatora kablowego Vectra, której bohaterem jest błyskawicznie pracujący azjatycki kucharz. Akcję przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, Bomaye, Badi Badi i Starcom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc