„Monster wyczuwa Twój talent” - reklama serwisu MonsterPolska.pl
Opublikowany: 25-01-2017
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl. W akcji podkreślane są jego nowe możliwości oraz zmiany na rynku pracy.
Opublikowany: 25-01-2017
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl. W akcji podkreślane są jego nowe możliwości oraz zmiany na rynku pracy.
My Center, sieć marketów RTV AGD, wystartowała z jesienną kampanią telewizyjną. Kontynuuje w niej komunikację pod hasłem „Serdecznie polecam” przygotowaną przez agencję Schulz Brand Friendly.
Najnowsza kampania kremu BB od Garniera przeprowadzana jest pod hasłem #uwielBBiam. Obejmuje ona m.in. działania w Internecie oraz in store, w tym cross promocję z marką Top Secret. Koncept i wdrożenie leży po stronie agencji XConcept.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc