Rozpoczęła się wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa płytek i artykułów ceramicznych marki Opoczno przygotowana przez agencję Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.
Optymizm polskich firm nieco się zmniejszył, ale wciąż będą zatrudniać specjalistów i menadżerów – wynika z raportu Antal International. Taki zamiar ma blisko połowa badanych przedsiębiorstw. Najwięcej szans na pracę mają fachowcy z branży e-commerce oraz IT. W górę pójdą też ich wynagrodzenia – to efekt wyrównywania sytuacji pomiędzy Europą Zachodnią a naszym regionem. Zwolnienia planuje 17 proc. firm. Najczęściej deklarują taki zamiar kancelarie prawne i podmioty z branży nieruchomości.
Do emisji trafiły kolejne reklamy Orange z udziałem Serca i Rozumu. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy Publicis, Xantus i MEC.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc