W dniu rozpoczęcia wielkiego piłkarskiego święta polski oddział Mitsubishi Motors włączył się w nurt wydarzeń, którymi w ciągu najbliższych tygodni będą żyć miliony polskich kibiców. Dzięki współpracy z serwisem internetowym poświęconym piłce nożnej Gol24.pl (Polska Press Grupa), który z okazji Euro 2016 startuje ze specjalnym projektem „Francuski Łącznik”, Mitsubishi Motors odgrywa rolę partnera motoryzacyjnego tego przedsięwzięcia, zapewniając „Francuskiemu Łącznikowi” pojazd niezbędny do wykonania zadania - Mitsubishi Outlander.
Allegro.pl rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Czego szukasz?”. Akcja - przygotowana przez portal razem z firmami marketingowymi Bardzo, Cut Cut i Universal McCann - jest prowadzona głównie w internecie.
Wystartowała ogólnopolska kampania marki Grycan – lody od pokoleń. Od 15 maja, w kinach i w telewizji, w prasie i w Internecie, Zbigniew Grycan opowiada w czym tkwi tajemnica sukcesu marki.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc