Milena Wilkowska o badaniu Fundacji internetPR
Opublikowany: 21-05-2019
Komentarz radcy prawnego Mileny Witkowskiej do badania Fundacji internetPR, poświęconego wdrażaniu RODO w największych polskich firmach i agencjach PR.
Opublikowany: 21-05-2019
Komentarz radcy prawnego Mileny Witkowskiej do badania Fundacji internetPR, poświęconego wdrażaniu RODO w największych polskich firmach i agencjach PR.
Emilia Zakrzewska, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, o badaniu Fundacji internetPR dotyczącego wdrażania RODO w polskich firmach i agencjach PR.
Zmiana przepisów ma stworzyć grunt pod unijne rozporządzenie RODO, które w Polsce zacznie obowiązywać w maju 2018 roku. Jego założeniem jest ujednoliceniem przepisów dotyczących ochrony danych we wszystkich 28 państwach członkowskich UE. Konsultacje dotyczące projektu potrwają do połowy października. Część propozycji Ministerstwa Cyfryzacji budzi jednak wątpliwości Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
W tym roku polski rynek reklamowy zanotuje nieco ponad 2-proc. wzrost, a jego wartość przekroczy 7 mld zł – wynika z prognoz firmy Zenith. Pieniądze reklamodawców wciąż najszerszym strumieniem płyną do telewizji, ale to internet jest medium, które rozwija się najszybciej. Globalny rynek rośnie szybciej niż polski. Liderem wzrostu będzie rejon Azji Pacyficznej, który do 2019 roku znacząco zmniejszy dystans od największego rynku, czyli Ameryki Północnej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc