"Miej w sobie pragnienie" w spocie Nałęczowianki
Opublikowany: 10-02-2019
Spot pod hasłem "Miej w sobie pragnienie" promujący wodę mineralną Nałęczowianka
Opublikowany: 10-02-2019
Spot pod hasłem "Miej w sobie pragnienie" promujący wodę mineralną Nałęczowianka
Spot z kampanii wody mineralnej Nałęczowianka zachęcającej do aktywnego trybu życia
Nestle Waters przeprowadza loterię „Dodaj gazu swoim pasjom”, która ma zachęcać do picia wody marki Nałęczowianka. Organizatorem akcji jest Albedo Marketing. Wspiera to kampania reklamowa, której bohaterkami są śpiewające kobiety.
Spot pod hasłem "Zrób to Nał!" reklamujący wodę Nałęczowianka
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc