„Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” - kampania
Opublikowany: 26-01-2017
Wstartowała ogólnopolska kampania „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” realizowana przez Główny Inspektorat Sanitarny. Celem projektu jest uświadomienie młodzieży zagrożeń wynikających z uzależnienia od różnych substancji, pokazanie negatywnych skutków korzystania z używek oraz promocja zdrowego stylu życia
POLECANE FILMY
-
"Sekretne życie zoo" w Fokus TV
-
"Walka o życie" w kwietniu w Polsat Cafe
-
Reklama piwa Tyskie - Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński oglądają mecz
-
Andrzej Grabowski w obsadzie 1000. odcinka „Policjantek i policjantów”, emisja w piątek (wideo)
-
„Kopernik była kobietą 7” od 18 marca w Super Polsacie, Maciej Dowbor gospodarzem (wideo)