„Meglio znaczy najlepszy” - spot reklamowy
Opublikowany: 13-08-2018
Wystartowała pierwsza polska kampania reklamowa marki Meglio promowana hasłem „Meglio znaczy najlepszy”. Za przygotowanie komunikacji odpowiedzialna jest agencja Today.
Opublikowany: 13-08-2018
Wystartowała pierwsza polska kampania reklamowa marki Meglio promowana hasłem „Meglio znaczy najlepszy”. Za przygotowanie komunikacji odpowiedzialna jest agencja Today.
W poniedziałek rusza najnowsza kampania serwisu Showmax. Bohaterem spotów jest Tomasz Oświeciński, aktor znany m.in. z filmu „Botoks”, który poleca serwis jako receptę na nudę. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Bridge2Fun i PHD.
Prawie 34 tys. spotkań i wydarzeń oraz blisko 7 mln uczestników – tak można w liczbach pokazać rynek spotkań w Polsce. To branża, która dynamicznie się rozwija i wciąż ma duży potencjał. Jej wkład w gospodarkę to – według Poland Convention Bureau – 1,5 mld zł dzięki sprzedaży usług hotelowych i gastronomicznych oraz ponad 30 tys. miejsc pracy.
Do końca marca w Szczawnicy można oglądać wystawę zdjęć z podróży autorstwa Jarosława Kuźniara. Dziennikarz uznał, że po wielu latach robienia zdjęć podczas licznych wyjazdów przyszedł czas na pokazanie ich światu. Na ekspozycję trafiło osiemnaście fotografii, m.in. z Libanu, Japonii i Syberii. Zdaniem Kuźniara największe wrażenie na widzach powinny zrobić zdjęcia z Libanu, które wykonał tuż po zamachu w Bejrucie.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc