Megaloteria - po sąsiedzku” promuje sklepy z Grupy Eurocash
Opublikowany: 26-09-2013
W prawie 10 tys. sklepów należących do Grupy Eurocash trwa promocja pod hasłem „Megaloteria - po sąsiedzku”. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji i radiu.
Opublikowany: 26-09-2013
W prawie 10 tys. sklepów należących do Grupy Eurocash trwa promocja pod hasłem „Megaloteria - po sąsiedzku”. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji i radiu.
Wystartowała wizerunkowo-produktowa kampania promująca Delikatesy Centrum (należące do grupy Eurocash). Akcja jest skierowana głównie do kobiet, które w reklamach są przedstawiane jako królowe. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada Mindshare Polska.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc