Megaloteria - po sąsiedzku” promuje sklepy z Grupy Eurocash
Opublikowany: 26-09-2013
W prawie 10 tys. sklepów należących do Grupy Eurocash trwa promocja pod hasłem „Megaloteria - po sąsiedzku”. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji i radiu.
Opublikowany: 26-09-2013
W prawie 10 tys. sklepów należących do Grupy Eurocash trwa promocja pod hasłem „Megaloteria - po sąsiedzku”. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji i radiu.
Wystartowała wizerunkowo-produktowa kampania promująca Delikatesy Centrum (należące do grupy Eurocash). Akcja jest skierowana głównie do kobiet, które w reklamach są przedstawiane jako królowe. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada Mindshare Polska.
Kampania reklamowa orzeszków ziemnych Felix (produkowanych przez Intersnack Poland) pod hasłem „A Ty, kim z natury jesteś?”
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc