McDonalds: 1200 biletów na UEFA EURO 2012
Opublikowany: 07-03-2012
8 marca w restauracjach McDonald’s rusza druga edycja promocji konsumenckiej, w której do wygrania jest m.in. 1200 biletów na UEFA EURO 2012TM.
Opublikowany: 07-03-2012
8 marca w restauracjach McDonald’s rusza druga edycja promocji konsumenckiej, w której do wygrania jest m.in. 1200 biletów na UEFA EURO 2012TM.
Przez najbliższe dwa tygodnie w restauracjach McDonald’s w godzinach porannych kawa będzie serwowana bezpłatnie. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB Warszawa, DDB Socials, Tribal DDB, OMD i 24/7 Communication.
McDonald’s Polska rozpoczął kolejną wizerunkową kampanię reklamową podkreślającą wysoką jakość produktów serwowanych w tej sieci. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nasze produkty, Twoje pytania”, przygotowały firmy DDB Warszawa, Macroscope OMD i 24/7Communication.
Sieć restauracji McDonald’s rozpoczęła konkurs „Mój burger” promujący oferowane przez nią burgery. Ambasadorem akcji i wspierającej ją kampanii reklamowej - realizowanej przez firmy DDB Warszawa, Macroscope OMD, 24/7 Digital i 24/7 PR - jest Michał Milowicz.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc