TVP Rozrywka gotowa do startu. Za tydzień na multipleksie naziemnym będzie można odbierać nowy kanał tematyczny telewizji publicznej, który będzie emitował programy satyryczne, kabaretowe, festiwale i widowiska telewizyjne oraz koncerty i filmy komediowe. Trwają również przygotowania do uruchomienia TVP Dokument, natomiast na nowy kanał dla dzieci i młodzieży złożony został wniosek o koncesję. Kanał ma się opierać głównie na programach archiwalnych, polskich i zagranicznych. Na produkcję własnych na razie nie będzie pieniędzy.
Zaczęła się multibrandowa kampania reklamowa lodów Nestlé Schöller. W akcji, pod hasłem „Więcej niż lody”, prezentowane są wszystkie produkty tej marki: Kaktus, Banani, Nesquik, Cortina, Manhattan, Lion i Kit Kat.
W telewizji i radiu ruszyła przedświąteczna akcja Caritas w Polsce pod nazwą "Tytka Charytatywna", w ramach której można pomóc osobom potrzebującym. W akcję zaangażowali się Krystyna Czubówna i prof. Jerzy Bralczyk.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc