spot z głosem Jacka Gmocha reklamujący promocję „Cenowe mistrzostwa świata” w sklepach Lidl
Prędkość internetu podwaja się co 2-3 lata, ale zapotrzebowanie na transmisję danych rośnie znacznie szybciej. – Tylko światłowody doprowadzone bezpośrednio do domu czy biura gwarantują odpowiednią prędkość internetu – podkreśla prezes Orange Polska i zapowiada duże inwestycje w rozbudowę sieci. Do końca 2018 roku operator wyda na ten cel nawet 2,2 mld zł, dzięki czemu w zasięgu sieci znajdzie się do 3,5 mln gospodarstw domowych, ponad trzy razy więcej niż obecnie.
Spot promujący nową ofertę Cyfrowego Polsatu z internetem o prędkości 150 Mb/s.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc