Sieć sklepów Komfort rozpoczyna promocję wiosennych kolekcji. Kampania „Nowości w parach” prezentuje wybrane dywany i panele, dobrane w idealnie pasujące do siebie pary. Spoty telewizyjne emitowane będą już od 6 marca br.
Producent Majonezu Kieleckiego – Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” - rozpoczyna jesienną kampanię reklamową. Tym razem w telewizji, prasie, Internecie oraz na tzw. nośnikach outdoor’owych zobaczymy Musztardy Kieleckie w odświeżonych opakowaniach.
Do końca marca br. potrwa silne wsparcie reklamowe margaryny kulinarnej Palma z Murzynkiem z oferty Spółki Bielmar. Kampanię o charakterze wizerunkowym pod hasłem Lubię domowe ciasto, a Ty? zaplanowano w telewizji, prasie oraz kulinarnych i kobiecych serwisach internetowych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc