Marki szukają nowych sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów
Opublikowany: 18-05-2018
Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia danej marki swoim znajomym i rodzinie. Częściej też odwiedzają oni jej sklepy i wydają w nich więcej pieniędzy. Trend dostrzegły już polskie firmy działające w branżach z dużą konkurencją – dla nich jest to sposób, aby się wyróżnić.
POLECANE FILMY
-
Reklama piwa Tyskie - Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński oglądają mecz
-
Andrzej Grabowski w obsadzie 1000. odcinka „Policjantek i policjantów”, emisja w piątek (wideo)
-
„Kopernik była kobietą 7” od 18 marca w Super Polsacie, Maciej Dowbor gospodarzem (wideo)
-
„MasterChef 12” jesienią TVN. Ruszają castingi online (wideo)
-
Nowy serial animowany Puls 2 „Jeżyk i Sprężynka” zadebiutuje w sobotę (wideo)