Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Marcel Sabat o serialu „Komisja morderstw” w TVP1: będzie bardzo mrocznie

273 0 0 00:01:43.3

Opublikowany: 31-08-2016

Aktor przyznaje, że lubi grać w mrocznych produkcjach, dlatego rola w serialu „Komisja morderstw” była dla niego sporym zawodowym wyzwaniem. Marcel Sabat wspomina, że wiele miejsc, w których kręcone były poszczególne sceny, napawało grozą. Fabuła serialu to dwanaście historii, które do dziś pozostały niewyjaśnione. Dowody i narzędzia zbrodni dawno już przepadły w zakurzonych archiwach, każda ze spraw jest więc żmudną rekonstrukcją zatartych śladów dawnych przestępstw.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

System UTP zastąpił na giełdzie system Warset
309 00:02:25.4

System UTP zastąpił na giełdzie system Warset

Dziś na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych zaczyna działać nowa nowa platforma transakcyjna – UTP. Ma ona umożliwić obsługę nawet 20 tys. zleceń na sekundę. Poprzedni system – Warset – obsługiwał maksymalnie 850. W celu zniwelowania ewentualnego ryzyka związanego z przejściem na nową technologię we wtorek 16 kwietnia nie odbędzie się sesja. Również od dziś wchodzi w życie nowy harmonogram sesji giełdowych. Będą one krótsze o 45 minut.

Za kilka lat co szósta płatność w sklepie za pomocą smartfona lub tabletu
437 00:01:27.6

Za kilka lat co szósta płatność w sklepie za pomocą smartfona lub tabletu

Handel elektroniczny stanowi kilka procent ogółu sprzedaży detalicznej w Polsce i rozwija się najszybciej w Europie. W ciągu najbliższych lat dogonimy kraje zachodnioeuropejskie, gdzie odsetek ten wynosi kilkanaście proc. Coraz większa liczba kupujących w sieci przekonuje się także do płatności online – już przynajmniej połowa z nich płaci w ten sposób za zakupy. Szczególne znaczenie będą zyskiwać płatności mobilne. Do końca 2020 roku mogą one stać się popularniejsze od zwykłych płatności online. Aby tak się stało, muszą być proste i wygodne – analizuje PayU.

Latające filiżanki w pierwszej reklamie telewizyjnej ekspresów kawowych Krups
375 00:00:24.0

Latające filiżanki w pierwszej reklamie telewizyjnej ekspresów kawowych Krups

Ruszyła pierwsza na polskim rynku telewizyjna kampania ekspresów do kawy Krups. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Mindshare Polska.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc