Malaria
Opublikowany: 26-05-2011
Po raz drugi marki Autan, OFF! i Raid wspierają UNICEF w walce z malarią, która jest jedną z najczęstszych przyczyn śmierci w Afryce.
Opublikowany: 26-05-2011
Po raz drugi marki Autan, OFF! i Raid wspierają UNICEF w walce z malarią, która jest jedną z najczęstszych przyczyn śmierci w Afryce.
Afryka to wciąż najniebezpieczniejszy kontynent dla turystów. Poza niepokojami na tle politycznym i społecznym, także w popularnych krajach takich jak Egipt czy Tunezja, groźne są też choroby. Choć przed niektórymi możemy się zabezpieczyć szczepionkami i przestrzeganiem zasad higieny, to ryzyka wyeliminować całkowicie się nie da.
Trwa kampania reklamowa pod hasłem „Oczekuj więcej” promująca modele samochodów Volkswagen z rocznika 2016. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc