LycopenPRO
Opublikowany: 19-07-2022
W efekcie wygranego przetargu agencja Freundschaft odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej oraz działania kreatywne dla marki LycopenPRO.
Opublikowany: 19-07-2022
W efekcie wygranego przetargu agencja Freundschaft odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej oraz działania kreatywne dla marki LycopenPRO.
Ruszyła kampania reklamowa serwisu Domiporta.pl, jednego z liderów wśród serwisów ogłoszeniowych z ofertami nieruchomości w Polsce. Hasło kampanii to „Domiporta.pl Najlepszy serwis ogłoszeniowy”. Kampania ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest wzmocnienie pozycji serwisu, a także podniesienie świadomości marki Domiporta.pl szczególnie w regionach Wielkopolski, Małopolski oraz Dolnego Śląska.
W nadchodzącym roku szkolnym pracę może stracić co najmniej 7 tys. nauczycieli. Związek Nauczycielstwa Polskiego krytykuje zmiany polegające na likwidacji szkół i stoi na stanowisku, że niż demograficzny powinien być wykorzystany do poprawy jakości nauczania, a nie do cięć nauczycielskich etatów. W wypadku likwidacji gimnazjów – byłoby jeszcze gorzej.
BoboVita wystartowała z nową ogólnopolską kampanią 360°.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc