LycopenPRO
Opublikowany: 19-07-2022
W efekcie wygranego przetargu agencja Freundschaft odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej oraz działania kreatywne dla marki LycopenPRO.
Opublikowany: 19-07-2022
W efekcie wygranego przetargu agencja Freundschaft odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej oraz działania kreatywne dla marki LycopenPRO.
Rusza kampania Ministerstwa Edukacji Narodowej promująca posyłanie 6-letnich dzieci do pierwszej klasy szkoły podstawowej. Akcję na zlecenie resortu przygotowały firmy Fabryka Komunikacji Społecznej, Tofi Productions i Equinox Polska.
National Geographic Channel w związku z premierą nowej serii dla fanów motoryzacji - CAR S.O.S., która odbędzie się 1 kwietnia, przygotował kampanię reklamową. Program będzie wspierany kampanią telewizyjną na kanałach wchodzących w skład portfolio FOX International Channels, a także na stacjach TVN, TVP, Polsat i TV 4.
Spot kubków Knorr z udziałem autorek kanału youtube'owego Szparagi
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc