Lotto - reklama z przyrodnikiem
Opublikowany: 04-02-2013
Rusza trzecia odsłona kampanii reklamowej Lotto pod hasłem „Warto zostać milionerem”. Akcję na zlecenie Totalizatora Sportowego przygotowały firmy Brain i ZenithOptimedia Group.
Opublikowany: 04-02-2013
Rusza trzecia odsłona kampanii reklamowej Lotto pod hasłem „Warto zostać milionerem”. Akcję na zlecenie Totalizatora Sportowego przygotowały firmy Brain i ZenithOptimedia Group.
Spot promujący Zdrapki Lotto oferowane przez Totalizator Sportowy.
Spot loterii „Tatra co sekundę, 4pak co minutę”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc