Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi pracuje nad zmianami w Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Wiąże się to z wejściem w życie nowej perspektywy budżetowej Unii Europejskiej. Część środków, przeznaczonych na rolnictwo będzie wydatkowanych inaczej niż dotychczas. – Chodzi, generalnie o to, żeby gospodarstwa rolne uczynić jeszcze bardziej nowoczesnymi i towarowymi – tłumaczy Kazimierz Plocke, wiceminister rolnictwa i rozwoju wsi.
Ruszyła 2 odsłona kampanii społecznej Rzecznika Praw Dziecka „Jestem mamy i taty”. Zwraca ona uwagę społeczeństwa na problem wikłania dziecka w sprawy okołorozwodowe rodziców oraz stawiania go w sytuacji konfliktu lojalnościowego wobec nich. Przypomina także, że każde dziecko ma prawo do kontaktów z obojgiem rodziców.
Agencja komunikacji marketingowej OS3 przeszła repozycjonowanie, poszerzyła kompetencje i zespół.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc