Lipton Ice Tea: "Pyszny smak herbaty i owoców"
Opublikowany: 11-03-2019
Spot pod hasłem "Pyszny smak herbaty i owoców" promujący Lipton Ice Tea
Opublikowany: 11-03-2019
Spot pod hasłem "Pyszny smak herbaty i owoców" promujący Lipton Ice Tea
Kampania marki Lipton z udziałem Martyny Wojciechowskiej.
Ruszyła polska odsłona kampanii Lipton Ice Tea z udziałem jej nowego ambasadora marketingowego - trenera piłkarskiego Jose Mourinho.
Ruszyła kampania herbaty Lipton (produkowanej przez Unilever Polska) pod hasłem „Zanurz i wygraj”. Akcję, obejmująca też loterię promocyjną, przygotowały i realizują firmy Red8 Digital i PHD Media Direction.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc