Liczą się ludzie - ludzkie marzenia w reklamie ING Banku Śląskiego
Opublikowany: 19-10-2014
ING Bank Śląski rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Liczą się ludzie”. Akcję przygotowały firmy Brain, Gong i Lowe Media.
Opublikowany: 19-10-2014
ING Bank Śląski rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Liczą się ludzie”. Akcję przygotowały firmy Brain, Gong i Lowe Media.
Wystartowała kolejna kampania reklamowa ING Banku Śląskiego z udziałem aktorki Agaty Kuleszy. Akcję, promującą konto oszczędnościowe, przygotowały firmy Brain i Lowe Media.
Ruszyła kampania reklamująca mobilny dostęp do Konta Direct dla Firmy oferowanego przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały i realizują firmy Brain, Alvernia Content, GoldenSubmarine i Lowe Media.
Wystartowała kampania reklamowa usług mobilnych dostępnych w ramach Konta Direct oferowanego przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały firmy Brain, Alvernia Content, GoldenSubmarine i Lowe Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc