Liberty Direct: Sprawdzone ubezpieczenie w lepszej cenie
Opublikowany: 04-11-2009
W telewizji rusza kampania reklamująca nowe taryfy ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC w Liberty Direct. Firma przygotowała tę akcję we współpracy z EasyHell i MPG.
Opublikowany: 04-11-2009
W telewizji rusza kampania reklamująca nowe taryfy ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC w Liberty Direct. Firma przygotowała tę akcję we współpracy z EasyHell i MPG.
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa ubezpieczenie mieszkań i domów oferowanego przez Liberty Direct. Akcję, której bohaterem jest Złośliwość Losu, przygotowały firmy Adsalt i Havas Media.
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych w Liberty Direct, której głównym bohaterem jest animowana Złośliwość Losu. Akcję przygotowały agencja Adsalt i dom mediowy Havas Media.
Liberty Direct wprowadza nowy format reklamowy, którego głównym elementem jest animowany bohater symbolizujący złośliwości losu. W pierwszej kampanii, przygotowanej przez firmy Adsalt i Havas Media, promowane jest ubezpieczenie opon.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc