Leszek Zaborowski
Opublikowany: 28-05-2008
Wywiad z Leszkiem Zaborowskim, Dyrektorem Kanałów Discovery na Europę Centralną, o zmianie Discovery Civilisation na Discovery World oraz pozostałych zmianach w portfolio Discovery.
Opublikowany: 28-05-2008
Wywiad z Leszkiem Zaborowskim, Dyrektorem Kanałów Discovery na Europę Centralną, o zmianie Discovery Civilisation na Discovery World oraz pozostałych zmianach w portfolio Discovery.
„Sposób na suknię” to nowy program TLC, w którym eksperci poddają metamorfozie stare suknie ślubne np. matki czy babci.
Z okazji 10-lecia Discovery Historia widzów czeka niespodzianka – 28 listopada br. pojawi się nowa oprawa kanału, a w ramówce stacji obok dotychczasowych programów zagoszczą nowe tytuły prezentujące zjawiska, postaci historyczne oraz wynalazki. Misją kanału jest wydobycie historii ukrytych w cieniu, oświetlenie ich z różnych stron oraz rzucenie nowego światła na bogate dzieje ludzkości od jej początków do współczesności.
Trwa związana z Wielkanocą kampania delikatesów Alma oparta na reklamach w tzw. formacie split screen (przypominającym internetowe bannery) emitowanych w programach na kanałach z portfolio Discovery. Akcja obejmuje też prasę, internet i same sklepy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc