Lego - chuchu
Opublikowany: 25-06-2013
Agencja: Ogilvy Guatemala
Klient: La Jugueteria
Produkt: Lego
Opublikowany: 25-06-2013
Agencja: Ogilvy Guatemala
Klient: La Jugueteria
Produkt: Lego
Lego rusza z kampanią, w której pokazuje, że klocki tej marki to nie tylko zabawka, ale również sposób na edukację o świecie i środowisku. Projekt, którego pomysłodawcą jest agencja Ogilvy, stanowi jedną z wielu proekologicznych aktywności podejmowanych przez Grupę Lego.
Ruszyła kampania reklamująca nowe zestawy klocków dla dzieci Lego Duplo. Akcja, realizowana przez Carat Polska, jest prowadzona głównie w telewizji oraz internecie.
Przedstawiamy opis rozwiązania „Move Update” przygotowanego dla McDonald’s przez DDB & Tribal. Agencja otrzymała za nie Brązowego Lwa na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc