Lech Premium na Przystanku Woodstock - reklama z Jerzym Owsiakiem
Opublikowany: 23-06-2014
Startuje kampania reklamująca piwo Lech Premium jako sponsora Przystanku Woodstock. W akcji bierze udział Jerzy Owsiak.
Opublikowany: 23-06-2014
Startuje kampania reklamująca piwo Lech Premium jako sponsora Przystanku Woodstock. W akcji bierze udział Jerzy Owsiak.
Kompania Piwowarska rozpoczęła promocję nowego piwa Lech Free 0,0% Arbuz z miętą. Działania reklamowe pod hasłem "Lechendy mogą wszystko" przygotowały agencje Bardzo, dom produkcyjny OTO Film, dom mediowy Zenith, Cut the Mustard i Tailor Made PR.
Spot mBanku z Jerzym Owsiakiem promujący finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc